9.7.12

Ross Hedvicek: Chtel bych jen dodat, ze jakekoliv plactive vymluvy o nemocne mamince nemuzou nikdy ospravedlnost BEZCHARAKTERNOST takoveho kroku. A takovihle lide mi pak chteji nadavat nebo mne kritizovat? Upravenci s komunistickym rezimem. Aby bylo jasno - normalne jsem emigroval, normalne byl v nepritomnosti odsouzen a nikdy jsem se neupravil. A ten fetak z Australie se sice neupravil, protoze nemusel - PROTOZE NIKDY NEEMIGROVAL a nikdy nebyl odsouzen. Vyjel normalne rychlikem do Rakouska s celou rodinou s povolenim StB v ruce. To se holt nekdo mel.
---------------------------------------------------------

Sestkrat v Jugoslavii jako ty jsem nebyl Hedvicku, byl jsi lojalni komunistickemu rezimu a tak nebyl pro tebe problem cestovat. Bud jses blbej nebo navedenej: 
http://jiri-vanek.blogspot.com.au/

Žádné komentáře:

Okomentovat