7.6.12

---- Original Message -----
Sent: Thursday, June 07, 2012 5:44 AM
Subject: proč

Paní ředitelka Iveta Hlásecká MO České republiky.
Na konci března jste mi poslala Usnesení o tom, že se řízení o vydání Osvědčení účastníka Odboje proti komunismu přerušuje. Je mi to docela nepochopitelné.
Je to pod č.j.262002027/11/2012-1027.
Já chápu, že to nějaký čas potrvá, ale já o tohle žádal a tím pádem si dopisoval už od r. 1990 z bývalým prezidentem Václavem Havlem, M.V. Rumlem, mgr. Janem Frolíkem a dalšími institucemi. Celkem už to vše trvá 22 let.
Teď 1.6. a 2.6. jsem byl znovu na operaci srdce v pražské nemocnici Na Homolce. Už zřejmě nemám tolik času, abych se něčeho dopídil a měl nakonec radost z toho, že jsem se postavil zlu a nebylo to nadarmo. Byl jsem veden jako Nepřátelská Osoba, jak je uvedeno v záhlaví mého zničeného? spisu.  
V příloze je uvedena moje Kategorie Nebezpečnosti č. III.

Žádné komentáře:

Okomentovat