16.2.12

Voňavé Klausovy zápisky z tureckých záchodků

Český prezident měl v úmyslu věnovat těmto záchodkům zvláštní kapitolu svých ´Zápisků z cest´, které směle a nepokrytě konkurovaly některými svými pasážemi Gogolovým ´Zápiskům šílence´. Prezident chtěl tuto kapitolu koncipovat jako skryté varování před multikulturním morem. 'Vy nejdete dál, Petře?´ otázal se Václav Klaus svého vicekancléře, jenž zezelenalý náhle zastavil se před vchodem. 'Já...já, to nesnáším, ten hrozný puch, dělá se mi z toho špatně, z té mizerné hygieny, nemohu pohlédnout do té díry, jinak..., jinak bych zešílel!´ soukal ze sebe vicekancléř. Politik se nesmí schovávat před ničím, protože všechno má svoje politické řešení,´ poučil prezident toho nebohého muže a sám vstoupil dovnitř. Čpavý puch, který ho uhodil do nosu, ještě zesílil prezidentovu rozjařenost. Jakoby se ocitl v nebi, v prezidentském apartmá ráje, jenž vznikl jako přirozený důsledek volného trhu. ´Já jsem tak šťastný!´ rozhodil Václav Klaus rukama a sklonil se nad dírou, jejímiž znehybnělými družicemi byly dvě jako misky dlaní prázdné lidské šlépěje. Cele zde

Žádné komentáře:

Okomentovat