2.9.10

V Lidovkách se objevil článek, že :lídr ODS Kalousek chce do Prahy přilákat více turistů, a pod tímto článkem se objevil roztomilý komentář, kde nějaká pisatelka světu sděluje, že ji turisté v Praze, která je velice krásná - turisté vadí a rozčilují... tak jsem si dovolila připsat, že : mě nevadí velký počet turistů - ale vadí mě a to moc a určitě nejen mě - "velký a všeobjímající bordel v ulicích" - vadí mě rusáci, kteří si Prahu snad koupili, podle toho jak se tady majetnicky chovají, stejně jako v Karlových Varech, stejně tak mě vadí - procházející se "slečny prostitutky", které zcela bezskrupulózně a tedy otevřeně nabízejí své služby - stejně tak mě vadí hlídači - těch - "procházejících se slečen prostitutek" - stejně tak mě vadí - prodavači drog - kteří se, s tím, s čím "obchodují" také nijak zvláště nekrývají, ani jejich zákazníci - neprojevují příliš velké obavy a tedy se příliš neskrývají.... atd. atd, to mě vadí na Praze, nikoliv turisté..., vždycky jsem měla ráda podvečerní procházky starou Prahou, ale to už je dávno - dnes se v Praze bojím, ač je to moje město, a to je moc smutné...
Dubanová

5 komentářů:

  1. Anonymní0:37

    Srba je na svobodě, soud mu prominul zbytek trestu
    ČT24 - ‎Stáří: 24 minut‎
    Praha - Karel Srba odsouzený za přípravu vraždy novinářky Slonkové bude po 8 letech podmínečně propuštěn na svobodu. Původně dostal trest 12 let vězení. O propuštění rozhodl Okresní soud Plzeň-město, proti rozhodnutí není odvolání. ...!,
    no prosím ani vražda tady není až tak úplně trestným činem... a může připravovat vraždy dál..
    dubanová

    OdpovědětVymazat
  2. Česko je skutečně dost podivná země. Necítím se tam dobře a její návštěvu neustále odkládám. Praze se vždy raději vyhnu.

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní21:20

    Nejhorsi na vsem je to, ze lide si na toto zvykaji jako na normu, mormalni stav. Znam radu i jinych, kteri propadli i letargii nad timto stavem. A nejhorsi na vsem je to, ze ti, kterych se to tyka, jsou naprosto v pohode, neb vsude maji sve "lidi" a verejnost pro nadeslich 24 hodin dostala sousto a "zitra" bude nove.... Stat z pohledu demokracie a pravniho statu TOTALNE selhal a selhava, neb stat ovlada jedna velka mafie se stejnymi rody v pozadi a to dle znalcu jiz dlouha desetileti a jsou i taci, kteri rikaji, ze se to tahne od r. 1918....

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní2:57

    Já se domnívám že je to ještě déle, že slušnost a slušní lidé tady skončili rokem 1620 -
    dubanová

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymní10:08

    Co my jsme to za lidi - "kamarádi" nechali kamaráda de facto vědomě umřít, ale na konec měl štěstí, byl zachráněn..:

    Včera 19:47 - Bratislava

    Skupina tří českých turistů vyrazila v pondělí ze Skalnatého plesa po Tatranské magistrále směrem na chatu u Zeleného plesa. Nedaleko Velké Svišťovky se za deště nepochopitelně rozdělili. Dva pokračovali na chatu a 59letého vyčerpaného muže nechali na místě. Údajně se sám rozhodl strávit noc v horách z důvodu značného vyčerpání.

    Podle záchranářů měl s sebou výbavu pro nouzové přenocování, ale po dešti měl všechny věci promočené. Ráno pro podchlazení nebyl schopen pokračovat na chatu. Navíc měl vybitý mobilní telefon a nemohl si přivolat pomoc.
    dubanová

    Horští záchranáři považují za velkou chybu, že ostatní turisté nechali svého vyčerpaného kamaráda samotného v horách, což mohlo mít vážné následky.

    OdpovědětVymazat