20.10.09

Komunisti a estébáci neslouží zájmům občanů a demokracie

Stala se špatná věc. Zprvu jsem se dověděl, že Jiří Komorous, estébák a současný 1. náměstek ministra vnitra, považuje Vladimíra Hučína za svého přítele. Když jsem minulý týden žádal Komorouse, aby si na web. stránkách MV opravil překlep, či spíše podstatný nedoklep, oznamující, že Komorous dostal plaketu za spolupráci od R. C. P. (kanadské komunistické strany), místo od R.C.M. P. (kanadské jízdní policie), začal jsem dostávat rady, abych na Komorouse "neútočil", neboť tím údajně škodím V.Hučínovi. Jsem přesvědčen, že komunisti a estébáci ve vedení policie a na vnitru nikdy nebudou jednat ve prospěch zájmů občanů a demokratického státu, byli a jsou především služebníci jejich kolegů z KGB, a musí odtud odejít.
Následující dopis jsem 21. srpna 2009 poslal současnému ministrovi vnitra Martinu Pecinovi:
Vážený pane ministře, když se rušilo v létě 2008 mé bývalé pracoviště, tj. Zařízení pro zajištěné cizince MV ve Velkých Přílepech, požádal jsem dne 30. 7. 2008 ještě jako zaměstnanec Správy uprchlických zařízení MV o přijetí do služebního poměru u Oblastního ředitelství služby cizinecké policie Praha. Po přijímacím řízení, které trvalo více než rok (jen vyřizování osvědčení o zdravotní způsobilosti se táhlo 7 měsíců od 26. 11. 2008 do 25. 6. 2009), mi bylo oznámeno, že jsem sice splnil všechny požadavky k přijetí, ale u cizinecké policie již volné místo není. Následně byl můj osobní spis s mým souhlasem postoupen Krajskému ředitelství policie hlavního města Prahy, které nové uchazeče přijímá. V dopise ze dne 18. 8. 2009 mi bylo sděleno, že se mnou přijímací řízení tento útvar nezahájí pro nedostatek volných služebních míst. (Podle databáze MV, aktualizované dne 21. srpna 2009 v 08:30:10, zde bylo 44 služebních míst stále neobsazených.) Pro informaci a přirovnání s jiným postupem uvádím, že v době, kdy jsem žádal o přijetí u PČR, tj. v červenci 2008, jsem současně zažádal o přijetí do služebního poměru u Vězeňské služby ČR. Zde jsem byl přijat po řádném přijímacím řízení za pár měsíců, v souladu se Zákonem č. 361/2003 Sb. o služebním poměru příslušníků bezpečnostních sborů. Zmíněným zákonem se musí PČR řídit také.
Za posledních deset let o mém nepřijetí k policii služební funkcionáři rozhodli celkem čtyřikrát a pokaždé to jinak zdůvodňovali: 1999 v Olomouci - psychologické vyšetření; 2002 v Praze - zdravotní stav; 2005 v Olomouci - zamítavé rozhodnutí zvláštní Skříčilovy komise (dva týdny před plánovaným nástupem); 2008 v Praze - údajný nedostatek volných služebních míst. Mám za to, že skutečný problém je jinde. Jsou to někteří lidé ve vedení PČR a MV. Na rozdíl od mnohých z nich, já jsem nebyl členem KSČ ani StB. Nedopustil jsem se žádných podvodů a nezákonných manipulací. Ale podepsal jsem Chartu 77 a žil osmnáct let na Západě v demokratických zemích.
Vážený pane ministře, bývalí komunisti, estébáci a zkorumpovaní jedinci 20 let po listopadu 1989 stále pracují u Policie ČR a na MV, kde mají rozhodující vliv. Žádám Vás, abyste tuto stížnost prošetřil a zařídil, že mou žádost o přijetí do služebního poměru Policejní prezidium a příslušný odbor a útvar opět projedná.

Ministr Pecina mi před týdnem dopověděl, přes ředitele své kanceláře Richarda Nouzu, že pracovníci vnitra a policie postupují správně a ještě mě budou informovat o výsledku přijímacího řízení k Cizinecké polici. (Ředitelem CP je plk. Mgr. Vladislav Husák. U SNB je od 1985; na post policejního prezidenta rezignoval 23. března 2007 v souvislosti se šetřením jeho role v kauze biolíh a únikem utajované informace o ruském agentovi.)

Jiří Středa, 17. 10. 2009, Svatý Kopeček, Olomouc

2 komentáře:

  1. Anonymní20:04

    Z toho, jak se Česko nemůže vypořádat s komunistickou a estébackou minulostí, je na blití. Bohužel, v Česku není generál Pinochet a odkaz Mašínů a dalších hrdinů zašlapala padesátiletá vláda zločineckého komunistického režimu.

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní3:39

    Ale ta padesátiletá vláda zločineckého komunistického režimu pokračuje! Nadále loupí majetky poctivých občanů! Více zde: http://www.webvize.cz/play.php?vid=589

    OdpovědětVymazat