30.5.09


Podle prezidentova slovníku a tónu se zdá, že „na ulicích a náměstích našich měst" se střílí přinejmenším z ručních zbraní, že začala občanská válka. Mimochodem, panem prezidentem z pohodlnosti užité substantivum „klání" je odvozeno od slovesa „klát" - jeho význam ve staré češtině byl „bodat, píchat; zabíjet, porážet" (viz Slovník spisovného jazyka českého). Kdyby tu mělo dojít ke skutečnému „klání politických stran", tekla by krev a lámaly by se údy. „Na ulicích a náměstích našich měst" však tekl jen žloutek a bílek, lámaly se nanejvýš rekordy v počtu hodů, neboť „pouliční války" byly - vaječné. Pan prezident „v této vážné chvíli" skutečnost zdramatizoval tím, že záměrně neužil slov „vajíčko" nebo „skořápka". Prohlášení uzavřel patetickým zvoláním „Jde o demokracii", tam však mu (nebo panu Ochvatovi) vypadlo slovo: jde leda o sociální demokracii, a vlastně ani o ni ne, jen o čistotu oblečení a módních doplňků jejích předáků. „Neblahé následky" ponese nikoli „celá naše společnost", nýbrž vycházková mikina ing. Paroubka, sako ing. Tvrdíka, paraplíčko MUDr. Ratha atd.
Cele
http://jaromir-slomek.blog.tyden.cz/clanky/3079/let-vajicko-dolinu.html

3 komentáře:

  1. Počátkem 90.let jsem jako operativec BIS psal poziční zprávu o osobách, se kterými se V.Klaus měl setkat v Přerově při příležitosti otevření nově postaveného hotelu u tenisové školy. Tenkrát mi připadalo divné, že ty osoby byly v drtivé většině významnými spolupracovníky StB a také činovníky KSČ. Upozornil jsem na tuto skutečnost a V.Klaus o tom byl informován. Jak jsem následně zjistil, tak V.Klaus se vyjadřoval v tom smyslu, že ho takové informace nezajímají a výsledkem toho nakonec bylo, že jsem byl volán na vedení BIS a musel jsem celou věc vysvětlovat. Já jsem totiž myslel, že V.Klaus nebude vstřícný vůči tajným spolupracovníkům StB a spol, ale to jsem se škaredě zmýlil. Už tenkrát jsem se přesvědčil, že V.Klaus hraje nějakou špinavou hru a z toho důvodu již jeho dnešními postoji nejsem překvapen tak, jak mnoho jiných.
    Vladimír Hučín

    OdpovědětVymazat
  2. The Investigator prichazi s exkluzivnim odhalenim, ze pan Klaus, jako 21-lety student na Ekonomicke universite v Praze, byl v roce 1962 naverbovan ceskou tajnou sluzbou, a pusobil jako agent nasazeny proti demokratickym reformistum, s nimiz studoval a pozdeji pracoval. Po pet desetileti skryval svou temnou minulost postavenou na zrade a podvodu.



    Pan Klaus pod krycim jmenem Vodicka horlive a ochotne informoval o politicke spolehlivosti svych spoluzaku, z nichz dva byli na zaklade infromaci podanych Klausem vyozeni ze studii. Za tuto spolupraci bylo panu Klausovi umozneno cestovat do zahranici a ucastnit se vyzkumnych projektu, poprve v Italii v roce 1966, a o tri roky pozdeji na Cornell University in Ithaca, N.Y.

    Cele v rubrice
    Temne tajemstvi presidenta V.Klause

    OdpovědětVymazat
  3. Temne tajemstvi presidenta V.KlauseA tak je to v Česku asi se vším. Tragedie kam se člověk podívá.

    OdpovědětVymazat