1.3.09

Ministr zahraničí ČR Karel Schwarzenberg
Vážený pane ministře, dne 11. 3. 2008 jsem Vám zaslal e-mail a počátkem července roku 2008 jsem Vám zaslal doporučený dopis a současně jsem vám jeho text zaslal i el. poštou.Když jsem ani po uplynutí pořádkové lhůty od Vás neobdržel odpověď, obrátil jsem se telefonicky na Vaši kancelář. Vaší sekretářkou jsem byl tenkrát ubezpečen, že se nápravy dočkám v příštích dnech, kdy mi Vaše odpověď bude doručena. Bohužel, ani do dnešního dne jsem se Vaší odpovědi nedočkal. Texty obsažené v mých dopisech, které jsem Vám tenkrát marně a zbytečně zaslal, znovu přikládám níže, a věřím, že pokud jste se nezachoval jako ministr Vlády ČR ( resp. jste se tak zachoval, když jste neodpověděl...), zachováte se nyní alespoň jako šlechtic, a na obsah mého dopisu mi odpovíte.Věřte, že vaše odpověď může vyřešit spoustu zbytečně komplikovaných situací, kdy se oprávnění vlastníci majetků v ČR, marně dovolávají svých vlastnických práv.
S Pozdravem: S pravdou ven !
Milan Řehák25. 2. 2008

---------------------------------------
Karel Schwarzenbergministr zahraničních věcí ČR
Vážený pane ministře, protože jste mi doposud neodpověděl na můj dopis ze dne 11. 3. 2008, přikládám znovu jeho text ( viz níže ) a žádám Vás nejen o Vaši odpověď, ale zároveň Vás žádám, abyste ve své odpovědi zveřejnil svoji strategii a způsob navrácení Vám komunistickými zloději a vrahy ukradeného majetku. Zveřejněním této Vaší strategie pomůžete tisícům okradených občanů, kteří se dlouhá léta marně před českými komunistickými soudy domáhají svého vlastnického práva a navrácení komunistickými zloději a vrahy ukradených majetků. Věřím, že zveřejněním Vaší strategie se nedopustíte vyzrazení státního tajemství, neboť tak pomůžete tomu, že tyto majetky budou tak jako Vám vráceny tak, jak byly ukradeny. Tedy ze dne na den. To bez zbytečných "soudních obstrukcí", kdy bude naplněno jedno ze základních práv právního státu, za který se doposud ČR neprávem vydává - právo vlastnické.
Tím bude zároveň naplněno i právo rovnosti před zákonem. Věřím zároveň, že to je cílem Vaší osobní politiky, co by ministra zahraničních věcí ČR, kdy v demokratickém zahraničí je ČR nejen ve výše popsaných souvislostech stále považována za zemi s ruským vlivem a praktikami. Za zemi totalitní a zemi bezpráví. Domnívám se, že důvodem Vašeho opakovaně avizovaného odchodu z Vlády ČR, není pan Jiří Čunek, ale ta skutečnost, že nehodláte dále sedět u jednoho stolu s lidmi, kterým na rozdíl od pana Jiřího Čunka výše popsaný stav vyhovuje, kteří tento stav vědomě udržují, tyjí z něj a jejichž minulost je pochybná. Nemůžete nevědět, že se jedná o členy Vlády ČR, kteří pocházejí z komunistických rodin - absolventy politických škol s ruským dohledem, odchovance Stb a zároveň i mistry přetvářky, jejichž hlavním úkolem je hra "na demokraty". ( To "ostatní" za ně dělá jejich mafie ). Věřím, že se zachováte jako šlechtic.

Přeji Vám krásné letní dny
Milan Řehák 1.7.2008
___________________________

Karel Schwarzenbergministr zahraničních věcí ČR
Vážený pane ministře, Vzhledem k tomu, že periodicky požadujete od senátora Jiřího Čunka nějaká vysvětlení, je zde na místě, abyste i Vy podal vysvětlení. Po listopadu 89´ zůstal majetek nakradený komunisty nadále ku jejich prospěchu, nebo byl vrácen jen částečně. Především pak jako odměna těm, kteří s komunisty a Stb ( dnes BIS ) spolupracovali, a to dosti na vysokých úrovních. To ať již před listopadem 89´, nebo po něm. Podobně byl takto majetek vrácen např. i V. Havlovi. I když Vaše chování ve věci Jiřího Čunka je až nápadně "vytrvalé", což se jistě zamlouvá BIS spolu se všemi estébáky a komunisty, kteří štvanici proti Jiřímu Čunkovi rozpoutali, není toto otázkou, na kterou by mělo být odpovězeno, neboť na tu si po Vašem vysvětlení odpoví jistě každý sám.
Vážený pane ministře, vysvětlete prosím, jak je možné, že i Vy jste komunisty nakradenýmajetek dostal zpět bez problémů a jiní oprávnění vlastníci nikoliv? Jak je možné, že Vy můžete svobodně svůj majetek užívat a jiní oprávnění vlastníci nikoliv a musí se svých práv s ponižováním domáhat u těch, kteří je o jejich majetky okradli - u českých stále komunistických soudů ? Vysvětlete také prosím, proč jste doposud nejen z titulu svého současného postavení neučinil nic proto, aby i ostatní občané ČR mohli svobodně užívat svůj ( nikoliv nakradený ) majetek, tak jako např.Vy, pan Havel a především pak komunistická a estébácká esa, kterým dnes s nadsázkou patří celá ( nakradená ) ČR ? VYSVĚTLETE TO PROSÍM !

Děkuji a jsem s pozdravem a přáním pevného zdraví
Milan Řehák11.3.2008

6 komentářů:

  1. Anonymní4:52

    Vážený pane Řeháku,
    jestli dovolíte, tak já ty Vaše dopisy, na které jste nedostal odpověď, hezky "sbalím" a pošlu je jako přílohu k mejlíku, panu Karlu Schwarzenbergovi, vůbec se mě to totiž nezdá být možné, že by Vám neodpověděl, spíše mě to připadá, že ty Vaše dopisy vůbec neviděl, přeji dobrý večer a těším se, že mě brzy odpovíte.
    marie dubanová

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní4:56

    Pane Řeháku,
    samozřejmě, že on sám, Vám nemůže pomoci, ale minimálně se ozve a možná že Vám něco poradí, to o čem píšete Vy je problém, obávám se, že několika set rodin v ČR.
    marie dubanová

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní5:00

    Knize nasloucha pulitru s penou, je nahluchly a asi neumi dost dobre cist cesky.

    OdpovědětVymazat
  4. Paní Dubanová, k panu ministrovi Schwarzenbergovi jsem choval náklonnost, a byl to snad takový „malý plamínek naděje“, že to bude taková „veš v kožichu“ bolševické vlády jeho „kolegy“ Topolánkana. Nasvědčovala tomu i ta skutečnost, že jeden z hlavních odpůrců dodržování mezinárodních úmluv, agent KGB - „Kikina Vodičková“ vyjadřoval veřejně svůj nesouhlas s jmenováním pana Schwarzenberga ministrem zahraničí ČR. Doufal jsem, že pan ministr Schwarzenberg svým přičiněním ( a z titulu svého postavení ) přispěje k tomu, aby ČR začala plnit mezinárodní úmluvy o základních lidských právech apod. ( v mém případě šlo o práva vlastnická ). Bohužel se tak doposud nestalo. A to bez toho, aby důvodem k tomu, aby se tak stalo, musely být mé dopisy. Pokud mi na mé dopisy neodpověděl, mohla být na vinně snad i jeho sekretářka. Oba však dobře víme, že i ministři Vlády ČR si své spolupracovníky a sekretářky vybírají sami ( pokud jim je ze „zákona“ nevybírá např. BIS ), že? No, a potom tedy máte snad jen dvě možnosti. Buď se nad chováním pana Schwarzenberga hluboce zamyslet…, nebo nad ním kroutit hlavou, až si ji ukroutíte. V každém případě by se ale nad tím měl zamyslet sám pan Schwarzenberg ( a nejen on ).

    OdpovědětVymazat
  5. Paní Dubanová, k panu ministrovi Schwvarzenbergovi jsem choval náklonnost, a byl to snad takový „malý plamínek naděje“, že to bude taková „veš v kožichu“ bolševické vlády jeho „kolegy“ Topolánkana. Nasvědčovala tomu i ta skutečnost, že jeden z hlavních odpůrců dodržování mezinárodních úmluv, agent KGB - „Kikina Vodičková“ vyjadřoval veřejně svůj nesouhlas s jmenováním pana Schwvarzenberga ministrem zahraničí ČR. Doufal jsem, že pan ministr Schwarzenberg svým přičiněním ( a z titulu svého postavení ) přispěje k tomu, aby ČR začala plnit mezinárodní úmluvy o základních lidských právech apod. ( v mém případě šlo o práva vlastnická ). Bohužel se tak doposud nestalo. A to bez toho, aby důvodem k tomu, aby se tak stalo, musely být mé dopisy. Pokud mi na mé dopisy neodpověděl, mohla být na vinně snad i jeho sekretářka. Oba však dobře víme, že i ministři Vlády ČR si své spolupracovníky a sekretářky vybírají sami ( pokud jim je ze „zákona“ nevybírá např. BIS ), že? No, a potom tedy máte snad jen dvě možnosti. Buď se nad chováním pana Schwarzenberga hluboce zamyslet…, nebo nad ním kroutit hlavou, až si ji ukroutíte. V každém případě by se ale nad tím měl zamyslet sám pan Schvwarzenberg ( a nejen on ),ne?.

    P.S.
    Jistě, "ten problém" se týká "několika set rodin v ČR" To je ale ta tragédie, která ČR ukazije v pravém světle, jako stát nemravý, bolševický, zlodějský, podvodný, rusofilský...
    "Ten problém se ale, jak je vidět, netýká např. pana Schvvarzenberga. Týkat by se ho ale měl, ne?

    OdpovědětVymazat
  6. Von(s e snad posral)19:06

    Schwarzenberg toho ve Vidni s chartisty prochlastal a po 89. roce mu to chartista Havel za hosteni oplatil. Uz rozumite? Nekteri chartisti dostali zpatky majetky tak rychle ze nad tim zustava rozum stat.
    V Cechach vzdy platilo ja na brachu, bracha na me. Dnes je knize soucasti vladnouci mafie, sve dostal a jini bolsevikem okradeni ho nezajimaji. A vubec, neni to knize ale senilni dedek ktery lze jak se verejnost mohla nekolikrat presvedcit.

    OdpovědětVymazat