5.2.09

From:vlastenec18@seznam.cz To: Vaclav Kral
Ty skurvený emigrantský debile,
Co vy si vlastně myslíte.Vy zmrdi jste zradili svoji rodnou vlast a teď se ještě domáháte nějakých práv?Ja,mít tu moc bych vám dal jediné právo.Okamžitě jak byste přelezli hranici bych vás postavil ke zdi a nechal vás postřílet. Vy zrůdy. Strana a vláda vám dala vše a vy jste ji zradili. Žijete z peněz těch kteří chtějí uvrhnout svět znovu do válečného šílenství. Prodal jsi za kurvy v bordelech za chlast a za pochybné bohatství vše co ti pracující lid dal. Ty a tobě podobné hyeny plivete na vše co naše země dosáhla za 40 let vlády KSČ. Vy prasata,jste jen zahlenění čuráci kteří kapou své odporné páchnoucí sperma na dělníky,kteří s vámi ovšem brzo udělají krátký proces. Nejsem žádný anonym a nebojím se podepsat a napsat svůj telefon.Náš den příjde a tebe a všechny ty Hedvíčky a Vanky si najdeme i kdybyste se zahrabali 100 sáhů pod zem.Jsme blízko.
Vilém Mihok,
vlastenec18@seznam.cz

31 komentářů:

  1. Vanek17:05

    A at se mi potom nekdo divi ze s takovou lidskou spodinou nechci nic mit.

    OdpovědětVymazat
  2. Vileme, Vileme,
    ty jedna ruda zastavo s kterou bych ani memu psu zadek nevytrel aby od vas rudych ksindlu neco nechytil. Chtel bys me zamordovat na hranicich kdyby me treba jednou napadlo ze bych mohl polozit kvetiny na hrob svych rodicu kterym vy bolsevacka pakazi jste znicili zivot? Me hledat nemusis dobytku komunisticky, nestydim se za sebe:

    http://smg.photobucket.com/albums/v211/vanek/

    OdpovědětVymazat
  3. Tajne sluzby CR pronasleduji emigranty!

    Z obvyklych velmi dobre informovanych kruhu se mi dostalo nasledujici informace: Nikdo nema rad, kdyz mu na dvere domu zaklepe policie - obzvlast ta federalni (ja vim, to u vas nemate). Australsky obcan ceskeho puvodu (bez ceskeho obcanstvi) Jiri Vanek se stal trnem v zadku (nikoliv v oku) tajne sluzbe Ceske republiky zvane BIS. Pokud nevite, co je to BIS: Za valky se to jmenovalo Gestapo, po valce to prejmenovali na StB a po listopadu to prejmenovali na BIS. Lidi, kancelare a moresy se nezmenily. Jiri Vanek neni jen tak obycejny emigrant , byl signatarem Charty77 a v roce 1978 byl nasilne, prave tim StB, vystehovan do Rakouska a byl prinucen se vzdat ceskeho obcanstvi. Tak to tehdy chodilo. Ze svych chartistickych casu Vanek znal nejen Vaclava Havla, ale bohuzel i hodnostare BIS plukovnika "Cunase" Starka a reditele olomoucke BIS Jana Prince, ktery je hlavnim iniciatorem mnohaleteho pronasledovani Vladimira Hucina. A Vanek se Hucina velmi hlasite zastava. Zacina vam svitat? BISka rozhodla, ze je treba si posvitit na toho otravneho emigranta Vanka v daleke Australii. Ze je to kagebacke svinstvo a navic nelegalni, na tom prece vubec nezalezi. Cely text:

    http://www.geocities.com/gvanek2000/TajneSluzby.html

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní17:37

    Vileme, dekuji ti, ze jsi promluvil za snusku hovad, jak jinak je mozne nazvat podobne blbecky, jako jsi Ty. Spise si dej pozor Ty az prekrocis hranice, na lidi, kteri sem jezdite delat na cerno je uz policeno. Zustan doma a buduj si radeji ten svuj zasranej socialistickej raj. VB

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymní17:50

    Koukam, ze ti ten Hedvicek a Vanek lezi nejak v krku. Mohu te upozornit, ze v tom tvym bolsevickym krku ti budou lezet jeste secsakramentsky dlouho. Jsem rad, ze ctes tenhle Blog, doporuc ho dalsim soudruhum, at zrudnete jeste vic. Vlad.

    OdpovědětVymazat
  6. Anonymní18:18

    Hynku, Vileme, Jarmilo,
    do zbrane! Mandelinka bramborova se blizi.

    OdpovědětVymazat
  7. Anonymní19:25

    trochu syrové, příliš emotivní, ale..neříkjí si o takovou reakci naši hrdinní emigranti sami?..vždyť si stačí přečíst blogy Vanka a Hedvicka, kde to nenávistí ke všemu českému jen čiší:-))..proč?..protože jsou dva druhy emigrantů..političtí a kriminální..je s podivem, že ti "političtí" mají snahu pomoci, ti "kriminální" jen štvou..že, pane Vanku a Hedvicku?:-))

    OdpovědětVymazat
  8. Vanek19:38

    Myslis si hrdiny anonyme ze jsem kriminalnik? Proc jsem byl potom vybran abych slouzil jako prisedici u mistniho soudu? Ja mam rejstrik cisty, to jen vy, svine komunisticky se snazite ze mne kriminalnika udelat. Od svych deseti let, to je od roku 1953 nazyvam komunisty svinema. Pacham trestni cin? Jsem kriminalnik? Kdybych byl proti vsemu ceskemu tak bych si zmenil snad jmeno, ne? Porad jmeno stejne, od narozeni v roce 1943. Jiri Vanek. Jmeno jsem si nezmenil abych mel v pasu George Vanek. Vsude mam Jiri Vanek a dokonce se dokazu i podepsat na rozdil od tebe, bolsevicky blboune!

    OdpovědětVymazat
  9. Anonymní19:45

    Smrt Czech made
    „V těchto dnech bude se muset a hodně brzy něco stát. Jinde mají koncentrační tábory pro politické přestupníky. My nebudeme sahat k takovým opatřením. Ale bylo by dobře vybudovat koncentrační tábory pro cikány, tuláky a řemeslné žebráky. Humanita zde nemusí platit. Každý musí pracovat - každý má právo na bezpečnost osobní i majetku. Udělá-li v této věci vláda rychlý zákrok, prospěje občanstvu a veřejné morálce."
    Venkov 17. prosince 1938

    http://vaclavek.blog.idnes.cz/c/68746/Smrt-Czech-made.html

    OdpovědětVymazat
  10. Anonymní19:57

    Dětský lékař byl opilý. Měl 2,4 promile

    „Nech ji o hladu, alespoň se nepo....,“ řekla sestra v LDN

    Majitel dvou bytových domů v Libyni nechá i o svátky své nájemníky bydlet mezi fekáliemi.

    Prostějov - Léčili se s angínou a domů se vrátili s průjmem.

    OdpovědětVymazat
  11. Anonymní21:20

    Co je to za "tvora", kdo tohle může napsat, my jsme skutečně přínosem nejen pro EU, ale vůbec pro severoatlantický kus světa, jehož jsme nyní součástí!

    OdpovědětVymazat
  12. Uvedeny prispevek a styl obsahu tohoto eamilu ma jeden vyznamny fakt! Slovy mluvi o odporu k valce a nasili a pritom je produktem, nositelem a propagatorem na hranici silenstvi tech nejtemnejsich udobi lidstva. Predvadi nenavist az zavilost, demagogii a brani si lidstva jako rukojmi pro sve poddanstvi zlu! Ano, tito lide vzdy stali v popredi udalsoti, ktere vedlly listvo k vyvrazdovani, znasilnovani, nesvobode a otroctvi, loupezim od malych az k velkym a to az po svetove valky s vyvrazdovanim celych narodu. POZOR NA TYTO TYPY. JSOU NEBEZPECNI I ZA ZDMi lecebnych ustavu!
    ljh

    OdpovědětVymazat
  13. Anonymní23:35

    Lada řekl :"POZOR NA TYTO TYPY. JSOU NEBEZPECNI I ZA ZDMi lecebnych ustavu!" a to žádná statistika neudává a tedy se nikde nedočteme, kolik tady v ČR těchto NENÁVISTNÝCH TYPŮ je ?
    marie

    OdpovědětVymazat
  14. Vanek0:01

    Jeden z nich je podplukovnik Princ, t.c. v prechodu.

    Prechazi do duchodu. Pred par lety me vzkazal ze kdyby me v CR chytil ze by se mnou zatocil. Dlouhy nos na tebe vystrkuji Honzicku, dvouma rukama prodlouzeny, dal jsem si kilo hrachu a delam pri tom drepy. Muslim se se modli smerem k Mece, ja k Olomouci a dokonce se zvukovymi efekty :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Anonymní2:11

    Rad bych reagoval na anonyma, co deli emigranty na dva typy:

    Mylite se, nejsou typy politicti a kriminalni, ale ty co s Cechy maji zkusennost a ty co ji nemaji.

    Typ emigrantu co s Cechy nema zkusennost, protoze je potkali nekde ve svete nebo do Komunistova jeli jen na par dni a tak ziji v iluzi, jak krasna ta zeme je (coz ta sama o sobe krasna je, nebyt toho stada debilu v ni). Prvni skupina co s vami zkusennost ma se do Komunistova vratila s tim, ze chtela zpet obcanstvi, zit tam, podnikat a prinest zkusennosti za 20 a vice let v zahranici, vratit luzou ukradeny majetek, atd. Ubezpecuji vas, ze je to bylo horke rozcarovani pro mnohe a nepochopitelne. Kdyz si totiz uvedomite, ze musite jednat s temi samymi hajzly kvuli kterym jste utikali tak se vam chce blit. A z techto lidi, co poznali, ze se v Komunistove nezmenilo nic, ze komunisticka luza zemi nadale vladne, zprivatizovala majetky (mnohdy ty nakradene) a bez uplatku, elitarstvi, kamaradsoftu, podvadeni, znamych tam nejde nic, se pak rekrutuji ti, co vam nemohou prijit na jmeno.

    Divite se, ale nedochazi vam, ze si za to muzete sami, tak neobvinujte emigranty.

    Anti

    OdpovědětVymazat
  16. Anonymní2:52

    Ach jo..
    "Kdyz si totiz uvedomite, ze musite jednat s temi samymi hajzly kvuli kterym jste utikali tak se vam chce blit. A z techto lidi, co poznali, ze se v Komunistove nezmenilo nic, ze komunisticka luza zemi nadale vladne, zprivatizovala majetky (mnohdy ty nakradene) a bez uplatku, elitarstvi, kamaradsoftu, podvadeni, znamych tam nejde nic, se pak rekrutuji ti, co vam nemohou prijit na jmeno".. absolutně s Vámi souhlasím..
    marie

    OdpovědětVymazat
  17. Anonymní4:18

    Pozor na hyeny, jsou pořád ty bolševické zrůdy !!!!

    OdpovědětVymazat
  18. Anonymní5:46

    Jestli "to" podepíše prezident, tak je tady zpět úplná CENZURA - to znamená, že jestliže novináři nebudou smět uveřej%novat odposlechy, tak je to tady úplně v pytli!!!!!

    OdpovědětVymazat
  19. Anonymní7:49

    No jestli jim projde - omezování Lidských práv a základních svobod - prosazením CENZURY?

    Svobodná média,jsou zárukou demokracie, a
    Listina lidských práv a základních svobod - říká, že : čl.2.odst.2): "Státní moc lze uplatňovat jen v případech a v mezích stanovených zákonem, a to ZPŮSOBEM, KTERÝ ZÁKON STANOVÍ"!! A stále tady platí, myslím i v ČR : čl.17 odst.1): Svoboda projevu a právo na informace jsou zaručeny. Odst.2): Každý má právo vyjadřovat své názory slovem, písmenm, tiskem, obrazem, nebo i jiným způsobem, jakož i I SVOBODNĚ VYHLEDÁVAT, PŘIJÍMAT A ROZŠIŘOVAT IDEJE A INFORMACE.
    Odst. 3) " CENZURA JE NEPŘÍPUSTNÁ!!
    a zhledem k tomu, že Evropská úmluva o lidských právech a základních svobodách je mnohostranná MEZINÁRODNÍ SMLOUVA - PAK SE JEDNÁ - O ČL.10 Ústavy ČR, kde se píše, že MEZINÁRODNÍ SMLOUVY, K JEJICHŽ RATIFIKACI DAL PARLAMENT SOUHLAS A JIMIŽ JE ČR VÁZÁNA, JSOU SOUČÁSTÍ PRÁVNÍHO ŘÁDU; stanoví-li mezinárodní něco jiného než ZÁKON, POUŽIJE SE MEZINÁRODNÍ SMLOUVA!
    5.2.2009 21:24:13, marie, IP: 88.101.59.xxx

    OdpovědětVymazat
  20. Anonymní10:44

    Takže, když jim to i projde, tak to stejně skončí u Ústavního soudu a ten jim "to" shodí ze stolu - protože i když je to tady "všelijaký", tak znovuobnovení CENZURY jim neprojde.. I kdyby jen proto, že je to letos 20 let od momentu, kdy se začalo hovořit vůbec o nějakých LIDSKÝCH PRÁVECH - tak už proto jim to nemůže projít!

    OdpovědětVymazat
  21. Anti10:45

    Zkuste to marie vysvetlovat v Cesku. Tam nema Listina hodnotu ani toaletniho papiru...

    Anti

    OdpovědětVymazat
  22. Anonymní11:28

    Soudce Vojtěch Cepl: Odposlechů se nelze vzdát
    velikost textu:
    6. února 2009 1:00
    Stíhat novináře za zveřejňování odposlechů je nesmysl. MF DNES to včera řekl bývalý ústavní soudce Vojtěch Cepl. "Pokud novinář někoho zveřejněním odposlechu skutečně poškodí, má se to řešit v občanskoprávním řízení, ne policejním vyšetřováním," podotýká Cepl.

    Poslanci schválili, že novinářům bude hrozit až pětileté vězení nebo vysoká pokuta už jen za zveřejnění informace, že policie někoho odposlouchávala. Co si o tom myslíte?

    Velmi mě to znepokojuje. Z hlediska základní teorie naší ústavy, která je postavena na principu dělby moci, toto rozhodnutí vede k dalšímu posílení exekutivní moci – zejména policie. Tím se mění určitá rovnováha, která je v Česku už beztak porušena. Výkonná moc, která je nyní již dost silná, bude ještě silnější.

    OdpovědětVymazat
  23. Klasika, pane Vaňku. Co na to říct, ostatně pro podobného debila jsem zase norský sionistický Žid jehož prarodiče zakládali Stát Izrael a který je prodlouženou rukou všech židovských konspirací. Pro jiné jsem zase zavilý Sudeťák a kolaborant s Němci... tihle debilové jsou všude, ale jsou zpravidla dost zbabělí, většinou se zmůžou akorát na to pořvávání u netu. Jinak mrkněte na náš server http://www.nekorektne.com - možná se Vám tam leccos bude líbit.

    OdpovědětVymazat
  24. Anonymní0:33

    CENZURA - Listina lidských práv a naše informovanost - cože to ta Listina vlastně je a k čemu že to slouží?


    Není to příjemné zjištění - přečíst si, třeba v Lidovkovém Bloogu, jak je český člověk důvěřivý, nebo "lhostejný" a jak CTÍ rozhodnutí Parlamentu, aniž by se podíval, jestli náhodou tímto "rozhodnutím", nebyla porušena jeho lidská práva. Evropská úmluva o ochraně lidských práv a základních svobod, je ve své podstatě mnohostrannou MEZINÁRODNÍ SMLOUVOU - a tedy to není "kus hadru", - a jako čl. 10 je součástí Ústavy ČR : Vyhlášené Mezinárodní smlouvy, k jejichž ratifikaci dal Parlament souhlas a jimiž je ČR vázána, jsou součástí právního řádu.Stanoví-li Mezinárodní smlouva něco jiného NEŽ ZÁKON, POUŽIJE SE MEZINÁRODNÍ SMLOUVA.

    marie

    OdpovědětVymazat
  25. Anonymní7:50

    a příště, když si nedáme velký pozor, budou novináře, namísto žaloby rovnou střílet. Copak tohle je vůbec možné v demokratické zemi, copak jsme Uzbekistán, či něco podobného?

    OdpovědětVymazat
  26. Anonymní7:56

    Evropa z nás musí být naprosto konsternovaná - co jsme to za lidi, neznáme svá nejzákladnější práva - jsme jako banda divochů která právě "slezla" ze stromů", nevíme nic, jsme nevzdělaní, a je jednoduché nás čímkoliv "obalamutit"..

    OdpovědětVymazat
  27. Anonymní16:29

    Zůčtování:
    A s ještě větší lítosti konstatuji že stav v jakém se blog lidovek nachází je dílem jeho správců,kteří z nějakých nepochopitelných důvodů přehlížejí bezcharakternost a hulvátství.A to nemám na mysli bývalého admina ani dvě nové dámy.Já se obávám že ta laxnost sahá jinam.

    http://kral.bigbloger.lidovky.cz/c/69134/Zuctovani.html

    OdpovědětVymazat
  28. Dalsi utok na pravicoveho blogera v lidovkach. Neco tak nelidskeho jsem nevidel. Nikdy.

    "Včera jsem dostal pro pobavení mail"
    http://krejci.bigbloger.lidovky.cz/c/69117/Vcera-jsem-dostal-pro-pobaveni-mail.html

    OdpovědětVymazat
  29. Anonymní14:57

    Škoda sametu! Stále více se ukazuje, že v rámci revoluce mělo dojít k razantní likvidaci včeho bolševického.

    OdpovědětVymazat
  30. Anonymní20:28

    Vsadím se, že ta úděsná osoba, která si říká "Vlastenec", je bývalý lampasák! (I to slovenské příjmení je výmluvné!) Po stránce lidské přirozenosti je to primitiv, který jediné kurzy společenské výchovy absolvoval v kasárnách, hrubián a hulvát bez morálních a společenských zábran. Po názorové stránce opět primitiv, který si komunismem nechal ochotně a důkladně vypláchnout mozek. Celkový výsledek tu máme před očima: Živoucí fosílie, Gottwaldův pohrobek, ideální typ na dozorce vězňů v komunistických pracovních lágrech. Tihle jsou dokonale rezistentní vůči všem argumentům. Existuje-li něco jako věčná loviště, určitě straší i tam...

    OdpovědětVymazat
  31. Anonyme, vyborny postreh. Sam bych to lepe nenapsal.
    Tez ja se prikladam k tomu ze je to syn byvaleho lampasaka. Uz to jeho jmeno je jak "vysite" pro komunistickyho krypla:(

    OdpovědětVymazat