1.1.09

O titulech v CR. V dome v Praze 2, kde jsme meli pronajmuty byt neni nikdo bez titulu, vetsinou tam ziji doktori. Vzhledem k tomu, ze v poslednich letech jsem natocil nekolik kratkych dokumentarnich filmu, at uz to bylo z “Mezinarodni konference o prevenci a lecbe alkoholismu a drogovych zavislosti”, “Otevreni privatni psychologicke fakulty” nebo ruzne akce lekarske spolecnosti “Purkyne” a protoze mnoho lekaru v dome o tom vedelo, zacli mi rikat pana rezizere. Kdyz jsem jim vysvetlil, ze zadny rezizer nejsem, ze pisi hudbu tak mi zacli alespon rikat pane skladateli. Proste musel jsem mit titul, protoze clovek bez titulu neni clovek, zrovna tak jako nobl rodina bez piana neni nobl rodina. Cele zde

4 komentáře:

  1. Anonymní13:46

    to je tedy "počtení", no fuj, my jsme "šmejdi", ať jsme kdekoliv, a tohle je také o "něčem" :

    "Tohleto mam jenom jako investment, jinak mam velkou stavebni firmu”. Na dalsi moji otazku, jak za tak kratkou dobu mohl vydelat tolik penez mne rekl: “V roce 1990 jsem mel akorat krumpac a lopatu, ale kdyz jste sikovny a hlavne mate konekce, tak tady jde delat vsechno”.! no a pak, že tu nemáme "šikovný" lidi, co?

    OdpovědětVymazat
  2. Nemec13:50

    Doktoraty se v CR prodavaji. Standa Grossu by mohl vypravet.

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní13:59

    no vždyť, kdo mohl "privatizovat", - jen komunisté, jen soudruzi generální a jiní ředitelé a ostatní vysocí soudruzi, ti řídili velké státní podniky a co hlavní "měli ekonomické informace" - potřebné pro předložení tzv. PRIVATIZAČNÍCH PROJEKTŮ - Vím o čem píši, zkoušela jsem předložit konkurenční privatizační projekt, ale soudruh generální mě odmítl dát potřebné ekonomické informace.
    Ve své knize "Proč jsem konzervativcem", se o tom "šetrně" zmiňuje i V.Klaus :"Kritikům nedostatku informací bychom museli velmi pozorně naslouchat, ve všech případech, kdy prokáží, že některé informace jsou pro určité kategorie občanů nedostupné, zatím co jiní k nim mají "privilegovaný přístup!" - Normální člověk, který nebyl ředitel nějakého podniku, neměl přístup k ekonomickým informacím! a takhle se "dělala privatizace"!

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní18:41

    Titul neznamena automaticky nepriposrane trenyrky ci kalhotky.
    Yntelygent ma titulu 5, spodni pradlo si meni jednou tydne.

    OdpovědětVymazat