3.11.08

Podle vypoctu pana ynzynyra moje matka stacila za sva mesice porodit, otehotnet a znovu porodit.

Vážená pani Haslingerová,

obdržel jsem po dlouhé době mail od Vaňka s odkazem na jeho špínu šplíchající stránky. Obyčejně vše, co mi on nebo Šinágl posílají, házím do koše. Nejsem zvědavý na pomeje zamidrákovaných emigrantů. Nic proti emigrantům nemám, jen ti zamindrákovaní mě jaksi nezajímají, jako vlastně nikdo, kdo si své problémy, ač tak starý, léčí na druhých. Tentokrát mi to nedalo a byl jsem zvědavý, co tentokrát za špínu nakydá na mě, pana inženýra, nebo koho ještě jiného. Lidé, kteří ho zažili ve Vídni, kam mu soudruzi dovolili vyemigrovat, by Vám o něm také mohli povědět své. Oni se však věnuji bohulibější činnosti, než si připomínat pokřiveného chudinku.

Mne jen napadá, čím byl Vaněk tak důležitý, že ho nechali soudruzi tak rychle po podepsání charty vycestovat. Jiní šli za mříže, přišli o zaměstnání a neměli sebemenší šanci dostat se ven.
Vaněk, aby dokázal, že za totality trpěl, sepsal „srdceryvný" spisek o tom, jak ho komunisti v mládí zavřeli. Zapomněl jaksi sdělit, zač ho, tak mladého, zavřeli.

Tak nevím. Možná, že v Austrálii počítají jinak než v našem zeměpásu. Skutečnost bude prostší. Buď Vaněk neumí počítat anebo si myslí, že jsme tu všichni pitomí a při četbě nedáváme pozor. Pokud je někomu dnes 65 let (viz jeho blog), musel se narodit v roce 1943. Pak mu ovšem v roce 1961 nemohlo být pouhých šestnáct a půl, jak uvádí v dotčeném textu. Pokud mu však tolik 12.dubna 1961 bylo, musel by se narodit přibližně v říjnu 1944. Pak by mu ovšem nemohlo teď být 65 let. A takhle to je s Vaňkem stále dokola a pořád. Neříká pravdu a pokud je něco na tom, co píše pravdivé, jako např. že je pan Ing. Jemelík evidován v seznamech spolupracovníku StB, pak hned, tak jako Šinágl, vše zveličuje, pozmění a účelově zkresluje. Když se jedná o něj, ve svůj prospěch, což je přirozené, pokud se jedná o druhé, jako typický čecháček je pomluví. Dělá z lidí, kteří mu kdoví proč vadí, velké zloduch víc, než ze skutečných zločinců, jakými byli estébáci a komunisté, a to pouze na základě toho, že je někdo evidován. Proč si Vaněk, Šinágl a obdobní pokřivenci nezajdou do USTR a nevyžádají si příslušné svazky?

Měli byste si poslechnout básníka, preformistu, spisovatele Milana Kozelku, co říká o „ušlechtilém" Vaňkovi. Paranoik Vaněk snad opravdu věří svému blábolu,že po jeho minulosti pátral pan Ing. Jemelík až ve Varech. Na ubožáky, kteří štěkají zbaběle ze zámoří opravdu nemáme čas. Jsou mnohem potřebnější lidé, naší spoluobčané, kterým nám stojí za to pomáhat, než se zabývat minulostí ubožáka, který si vylévá své mindráky.

Omlouvám se Vám, že jsem si dovolil Vás obtěžovat. Nicméně s ohledem na to, že Vaněk zmiňuje i Vás a Fragmenty, motá páté přes deváté, považuji za potřebné Vás informovat.
S pozdravem

John Bok




Nevim kde zacit s odpovedi ale zacneme zde:
Pak mu ovšem v roce 1961 nemohlo být pouhých šestnáct a půl, jak uvádí v dotčeném textu. Pokud mu však tolik 12.dubna 1961 bylo, musel by se narodit přibližně v říjnu 1944.


Do komentaru k clanku v mem Bloggu v Lidovkach Vazena redakce Respektu jsem vlozil par slov o mem vezneni. Bylo to pro mne dost velke trauma, emocionalni, mohlo se stat ze jsem udelal chybu kdyz jsem napsal 16 a pul misto 17 a pul roku. Z komentaru ktere jsem napsal a do kterych jsem vlozil poprve slova o mem vezeni jsem udelal clanek, upravy byly minimalni, co jednou napisu tak to vetsinou ani nectu a jde to do sveta. Pozadejte mily Boku estebaka Jemelika co vydedukuje z nize uvedeneho textu. Je to totiz original meho kratkeho vypraveni o mem pobytu na Borech kam jsem nastoupil kdyz me bylo 17 a pul. Co jste to za stat ze nechate pusobit verejne tak zvane ochrance lidskych prav do jejichz vrcholnych funkcich se drape clovek, ktery se ani nepozastavi nad krutosti totalitniho rezimu a misto toho nasloucha pana Inzenyra, desetinasobneho agenta STB, t.c. ve sluzbach Fragmentu ( snad ho brzo vyrazi) ,jak zdiskreditovat ze v te dobe da se rict jsem byl jeste dite (podle australskych zakonu neco podobneho nemozne) vsadili do mistnosti kde s dvaceti veznu byli vrazi ? Co by delal Bok na miste Motejla? Cim by se tam zabyval? Co by mu poradil cert Jemelik z dabelskeho spolku salamoun? Vemte si rusky pocitadlo, nepochybuji o tom ze vam ho panove Boku a Jemeliku dal pan prezident kdyz jste ho navstivili pred par mesici na Hrade, on rad sbira ruskou vetes na ktere se da tezko neco spocitat a zacnete z dodaneho materialu zkoumat jestli jsem nebyl v KGB

Original publikovany 23.10.
Nevim cim byli zblbli zlocinci v ruskem Gulagu, vim naprosto jiste ze ti kteri mne psychicky a fyzicky tyrali kdyz jsem byl veku nedospeleho byli zblbli z pisnicek typu "Zitra se bude tancit vsude az nase vitezne vlajky rude" (dnes neni vlajka ruda ani k utreni zadnice, poblil bych se pri tom) nebo "Taktoristi, traktoristi", to byl taky narez, o znamem zalmovem spisovateli Kunderovi se nema cenu ani zminovat ale to bliti ktere napsal kdyz zemrel nejvetsi cesky zlocinec Gottwald ovlivnilo mysleni i vsech vondrusku stejne jako dozorci v nemeckych veznicich byli ovlivneni Goebbelsovskou propagandou. za pokus uteku jsem dostal 8 mesisu. Dohromady me prevychovavali 26 mesicu. Propusten jsem byl 12.cervna roku 1963 v necelych dvaceti lety.Prisel jsem o nejkrasnejsi leta zivota.......... Vice nehodlam komentovat k memu vezneni ani k pripadu meho bratra Jardy
ktery skoncil daleko hur nez ja. Zatim.
23.10.2008 16:24:09, Re:vezeni5, IP: 121.91.94.xxx
-----------------------------------------------------------------------------

Omlouvám se Vám, že jsem si dovolil Vás obtěžovat. Nicméně s ohledem na to, že Vaněk zmiňuje i Vás a Fragmenty, motá páté přes deváté, považuji za potřebné Vás informovat.

Informovat, to je to prave slovo. Da se to taky nazvat udavat mily pane Boku. Pro pani Haslingerovou objev pana ynzenyra ze jsem se narodil musela byt flashnews ktera obehla "svet". Pan ynzenyr o kterem je znamo ze byl s certem jedna ruka, upsal se mu desetkrat mile deti, zapomnel na jednu zavaznou vec. Kdybych se totiz podle jeho estebackych propoctu narodil 10.rijna v roce 1944 stalo by se neco o cem se muze zdat vsem kronikarum. Muj bratr Jaroslav byl narozen tehoz roku jen o par dni pozdeji nez ja. Narodil se 19. listopadu v Praze stejne jako ja. Podle vypoctu pana ynzynyra moje matka mezi 10 rijnem 1943 a 19. listopadem stejneho roku (to znamena roku 1943) porodila mne, otehotnela a jeste porodila meho bratra. A to prosim Bok delal na ministerstvu vnitru nebo v jinem pekle, jestli tam mate porad stejne cmuchali tak Pozdrav panbuh
--------------------------------------

Mne jen napadá, čím byl Vaněk tak důležitý, že ho nechali soudruzi tak rychle po podepsání charty vycestovat. Jiní šli za mříže, přišli o zaměstnání a neměli sebemenší šanci dostat se ven.Napadlo vas mily pane Boku proc zmizeli z Ceskoslovenska davno prede mnou v tom chartistickem case cazeni elitni chartisti jako Mlynar, Irena Dubska, a jim, mezi nimiz jsem objevil par spolecnosti nebezpecnych zlocincu, drive nez ja? Tem STB vyridila papiry rychle. Dostali nove pasy, pro dlouhodoby pobyt v cizine. Na ten jela Irena Dubska jako disidentka prodavat byt do Ceskoslovenska nebo barak jako by se nechumelilo. Vite pane Boku, vy skodite Charte. Nutite me se cim dal rozepisovat o tehdejsi dobe a muze se stat ze se zminim o nekom o kterem jsem se zminit nechtel. Ja na rozdil od Vas nejsem lhar, vse co o svem zivote pisu je jen pravda a mam diky tomu ze pres dvacet let nepiju dobre fungujici mozek a velice dobrou pamet. Kdyz jsem podepsal Chartu, coz bylo koncem unora 1977, tak nikdo nemel predstavu o tom ze by podpis Charty byla cesta ven z Pekla. To az nekdy v kvetnu nebo pozdeji kdyz prvnim komunistickym signatarum byl povolen LEGALNI pobyt v cizine. Toho vyuzil jeden velice popularni pisnickar ktery se v 89 vratil a zpiva do dnes po malych klubech, ten podepsal Chartu dost pozde, v dobe kdy se z ni staval estebacky cedok. Nebyl jsem z tech frajeru kteri vyhledavali pozornost tim ze se vraceli po 24 hodinach zadrzeni zpet jako hrdinove za to nekde na vystave zarvali na holku ktera tam organizacne pracovala ze je krava. Zatapel jsem estebakum jinym zpusobem a ne je ozralej provokovat. (Kdyz jsem jel v patek oznamit do Prahy ze me prislo schvalene obcanstvi tak jsem se stavil v Domecku u Svati kde na mne cekali skoro kazdy tyden ti, kteri se mne nestitili mily pane Bok. Mejla hlavsa a jini velikani undergroundu v kterem jsem Vas nikdy nevidel. Jako kazdy patek jsme odjeli na Hradcanske namesti kde parkoval az do nedelniho vecera kdy jsem se vracel zpatky do Varu.
ten posledni patek co jsme spolecne vyrazili na partyzanske stezky
skoncil pro mne na zachytce a druhy den na vyslechu. sesli jsme dolu ke Dvoum Sluncum kde to hucelo, narvano. S Mejlou, Hendrixem a dalsimi jsme se prtahli kolem vycepu aby jsme se vyhnuli Bondymu kterej byl pod obraz a slintal. Stacil jsem vypit jen jedno pivo, mozna dve, cely den jsem nepil mel jsem zizen prisli dva certi a zacali kontrolovat obcanky. Ke Sluncum vtrhnul cert v civilu a chtel zacit fotit. Kdyz jsem se ho zeptal proc si vybral nas ze je lepsi fotit nedaleke Malostranske nebo Karluv most tak me zbalil, odvezli na zachytku. Rano me odvezli certi na SNB na Maly Strane, kde jsem se dloubal v nose par hodin. Kdyz me pustili tak jsem stal na ulici bez kabatu, ten zustal u Sluncu. Ani v korunu v kapse, vse v kabate. Byla tam i obcanka kterou jsem mel odevzat na Narodni vybor a tim oficialne skoncit obcanstvi. rekl jsem si co ted? Vyrazil jsem k Pepovi Janickovi ktery se o mne, do kosti zmrzleho postaral. Nedali me pokoj do posledni chvile.

V rijnu 77 kdyz me pri jednom vyslechu rekl jeden cert ze jsou dve moznosti. Emigrace nebo basa, ze se vzdycky neco najde. Nikdy jsem nepremyslel za cely muj zivot ze budu emigrovat z Ceskoslovenska. Ale tenkrat to rano behem nekolika vterin jsem vedel ze neni o cem premyslet Moje manzelka Helena byla propustena ze Stavoprojektu v Karlovych Varech v dobe kdy byla vyhlasena jako nejlepsi kreslicka v rezortu pana Bok kdyz uz mluvite o perzekucich chartistu ktere se mmne podle vas netykaly. Helena podepsala Chartu nejaky cas po me, za tyden na ni prislo do prace anonymni udani ze podepsala Chartu. Reditel podniku si ji zavolal a zeptal se ji pred par bolsevickyma architekty jestli je to pravda. Helena rekla ze jo. Helena delala dlouho s Ruzenou , mely vedle sebe prkna v jedne mistnosti, Ruzena byla trochu starsi, mela lupenku na rukach, vetsinou mela ruce zavazane. Stara pana. Helena s ni obcas zasla do galerie nebo na kafe, znaly se dobre. Ted si predstavte ze hned jak Helena rekla ze podepsala, reditel podniku narudil aby se Helena prestehovala do nejake poloprazdne kancelare protoze neni pripustne aby pracovala v mistnosti se soudruzkou Ruzenou. Ruzena byla komunistka. Druhy den Helene nabidli byt kdyz se se mnou rozvede a odvola Chartu. Kdyz odmitla tak ji rekli at si poda zadost o rozvazani pracovniho pomeru. Rekla ze nechce odejit, prace ji bavila, to vim. Za tyden ji poslali dopis z Podnikoveho reditelstvi n.p. Stavoprojekt aby se dostavila v urcity den do Plzne. Vzal jsem si nahradni volno a vyrazili do Plzne. Moc jsem tam rad nejezdil. Z Boru jsem vysel v 63. roce a stejny rok jsem se tam branit vlast, o tom bych se mel taky jednou zminit. Cekal jsem v aute asi ctyri hodiny nez Helena prisla. Vyhodili ji pane Boku. Ze to neni mozna v archivech je prace tech kteri blokovali zpravy o perzekucich pravicovych chartistu. Helena dostala za par mesicu dopis z Londyna, jakousi soustrast od nejakeho studentskeho spolku ci cert vi, Kavan se tam taky motal Jestli si dobre vzpominam tak byla podepsana Tominova, ktera za par me pomlovala kdyz jsem ve Vidni odvolal Chartu. My jsme na zadne milodary z Jecny necekali, babicka bydlela par metru od nas a tak jsme pohodlne prezivali a i kdybych potreboval tak bych zebrat do Jecny nesel. Eugen Bricius se ocitl bez zamestnani, zadny prijem, rodina na krku. V Jecny dostal 5000 kc.
Za par tydnu ci mesicu sehnal snad i praci, blbe placenou a kdyz prisel do Jecny tak mu pripomneli 5000 kc. Jecna mily pane Boku zacala byt pro nektere lidi jako bezurocna banka. Od vyzvednuti zadosti v rijnu do konecneho vyrizeni trvala cela saskarna 5 mesicu. Pak jsem dostal dopis ze zadost o vystehovani byla kladne vyrizena. Kdyz jsem dostal v pondeli car papiru mily pane Boku na kterem bylo v rustine a cestine ze me ten hajzpapir opravnuje vycestovat do Rakouska tak jsem stihnul behem zbytku dne a v utery vse abych mohl ve stredu vycestovat. Zmizel jsem okamzite na rozdil nekterych signataru o rok pozdeji kteri se pohybovali bez Ceskoslovenskeho obcanstvi s hajzlpapirem jen jak to dlouho slo. Nevzpominam si presne jak dlouho byla platnost toho lejstra se statnim znakem. Myslim ze dva mesice. Splachl jsem ho do zachodu kdyz jsem opoustel Evropu.

------------------------------------------------------------------
Na ubožáky, kteří štěkají zbaběle ze zámoří opravdu nemáme čas. Jsou mnohem potřebnější lidé, naší spoluobčané, kterým nám stojí za to pomáhat, než se zabývat minulostí ubožáka, který si vylévá své mindráky

Stekal jsem vzdycky a stekat budu. K tomu citatu, vyse uvedenemu mily pane Boku jste mel napsat Psovi psi hlavu nebo jak se ta certovska basnicka jmenuje.



Měli byste si poslechnout básníka, preformistu, spisovatele Milana Kozelku, co říká o „ušlechtilém" Vaňkovi. Paranoik Vaněk snad opravdu věří svému blábolu,že po jeho minulosti pátral pan Ing. Jemelík až ve Varech.

A básník, preformista, spisovatel Milan Kozelka odpovida:

Co to ten John mele? Nic takovýho jsem mu nikdy neříkal. Já se z toho poseru... M--------------------------------------------------------------


Myslim ze se spoluobcany Bokem a Jemelikem to doslo tak daleko ze uz zbyvajen Dr. Chocholousek. Nize je predvolani abych souzil jako prisedici u soudu v Sydney, nekde na nem je cislo 1943.

Žádné komentáře:

Okomentovat