1.11.08

Ukazka z noveho serialu "Zivot v Charte 77"

Ale myslite si ze tata, psychiatr, profesor, predstavitel laickeho katolickeho hnuti kterej, nadrzenej 24 hodin obskakuje studentku ktera pomahala v rodine vyznacnych katoliku s vychovou malych deti z kterych pak vyrostly mimo jine jedna velvyslankyne a jedna manzelkavelvyslance. Situace se zkomplikovala jeste tim ze manzelce znameho nadrzeneho predstavitele laickeho katolickeho hnuti v te dobe navrhl manzelstvi znamy evangelicky farar ktery se chtel rozvest s manzelkou(psychiatr a jeji nejlepsi kamaradka byla taky psychiatr, jeji manzel byl podnikovy psycholog v CKD a X. se tajne schazela v domecku kde bydlel Evangelicky farar. X. chodila v te dobe s Charliem. Na Chartistickem vylete na Bozim jsem spal mezi X a znamou psycholozkou z Braniku (ktera me verejne pozdeji obvinila za jsem ji zdemoloval byt se svymi prateli chartisty, takove pomluvy). Jeden chartista ( ten co si urezal obe usi) mel pomer na umyvadle s krasnou dcerou jednoho, jesti se nemylim. znameho psychiatra a v okamziku kdyz jsem se ji chtel podivat zblizka mezi nohy, tak se umyvadlo utrhlo. Muj nejlepsi kamarad z KarlovychVaru, kdyz jsem odmitl jet vlakem se skupinou fararu a psychiatru do Bratislavy za spisovatelkou Hanou Ponickou, nejcistsi osobou ktera kdy existovala a na setkani se sklepni slovenskou mladezi, tak muj kamarad, ktery jel misto mne v rychliku Praha Bratislava klecel pred evangelickym fararem a poprosil ho at ho nauci verit, to uz meli v sobe vsichni deset piv. Za tyden muj nejlepsi kamarad byl v Braniku, byl instalater, aby dal umyvadlo v koupelne do poradku. Pedagozka nebyla doma ac vedela ze ma byt doma a mezitim me pomlouvala v Ceskym Vatikanu v Jecny ze jsem ji zdemoloval byt, mstila se mi za X ) Velika postel, pohodlne deset lidi. X byla moc pekna. Pedagozka me pred tajnym vyletem na Bozi Dar jednou ve vane upozornila ze na lyze pojede kamaradka manzelky evangelickeho farare a ze se me bude libit. Co libila. Ja hned po ni v ohromne posteli, padagozka nemohla delat zadne velke sceny, o par mist spal evengilicky farar ( po nem vrhnul jeden kulisak z Narodnihodivadla v domecku u krbu na Bozaku neohlasen zelezne starobyle kopi ktere viselo na zdi a po tom zarval na neho ze kdyz jeste jednou poleze za jeho holkou tak ho zabije. Mistnost byla asi tri metry siroka, odhaduji ze vrhnul kopi ze vzdalenosti ctyr metru. Minul se o tri metry. Pak se zritil. Po chvili se probral a sel na pivo do Zelenyho. Uz jsme ho na Bozaku nevideli. Pak jsem ho videl az v Praze kdyz sel z automatu na Karlaku, tam jsme stravili cely den, par znamych filozovu atd., na sklepni prednasku katolicke univerzity). X mela nadhernou postavu, citil jsem kazdy detail i pres teplaky. Pedagozka zacala vetrit, potichu, aby to nikdo neslysel rika evangelickemu farari aby zakrocil, ten ji rika co mam delat? Nastal rozruch. Vsichni se zacali vrtet a co se ze deje, chceme spat. To uz jsem pod dekou se dival pres teplaky jake LIZE si privezla. Spali jsme v prvnim poschodi ve velke mistnosti ktera se dala vytopit, jeden znamy umelec ( dnes redaktor) se vracel z pozdni vecere ( krasna zimni bila idylka zrana a od umelce nablito) a zritil se ze schodu. V tu ranu jedna matka (zapomnel jsem jeji titul) vyskocila z postele ze toho ma dost, deti nemuzou spat a rozsvitila. V tu ranu jsem predstiral ze spim. A zacal jsem premyslet ze to vzdam. Vsichni hupky hupky do ohromne postele kterou jsme neopustili jen ja, drzitel Statni zkousky na buldozer a jina pasovavozidla a manzelka podnikoveho psychiatra a pedagoga CKD n.p, slicna, na vylety s Chartisty jezdici venuse, doktor psychiatr X. Pritulila se ke mne pedagozka. ( Pozdeji v Kanade se znala velmi dobres jednim z dnesnich poradcu prezidenta) byl jsem k ni otocen zady, leva ruka pod teplakama doktorky. Farar zacal chrapat, po nem postupne jeho ovecky. X me prekvapila. Poseptala me at za ni za par vterin nenapadne vyjdu ven do druhe casti pudy kde byly naskladane matrace. Farar prestal chrapat, mel jsem strach aby nezmrzla, bylo tam nejmin minus ctyricet. Farar parkrat zamlaskal a zacal chrapat tak nahlas ze to muselo bejt slyset az do Nemecka. Vyrazil jsem za dr. X -40st.C, teplaky dolu...

Žádné komentáře:

Okomentovat